dinsdag 7 februari 2012

Kussen in landelijke sfeer

Knitted cushion by Sluuurp
Knitted cushion, a photo by Sluuurp on Flickr.
Dit kussen blijft mijn favoriet. Inmiddels heb ik er nog een bij, in het licht rose.
Op de een of andere manier word ik blij als ik deze foto zie, vandaar dat ik hem wil delen.

Vanochtend stond er -10.2 op de thermometer.. Brr.. Eigenlijk hou ik niet van dat koude weer; maar als ik dan al dat schaatsplezier en ijspret zie, vind ik het toch wel wat hebben. Maar hier in Nederland gaat het dan op de tv maar over één ding: de elfstedentoch..
Wat denken jullie: gaat die er komen dit jaar of niet?

1 opmerking:

  1. Hallo,
    Heel mooi hoor!
    Ik vroeg me af of je het patroontje eventueel zou willen doorsturen?
    Thanks
    x
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen