donderdag 28 juli 2011

Zitkussens om vrolijk van te worden!

Nu het zonnetje af en toe weer even komt kijken, heb ik ook steeds meer zin om de oude camper op te knappen. In mijn vorige bericht stond al hoe ik kussens heb gemaakt voor de camper. Nu ben ik bezig met de zitkussens van een leuke hoes te voorzien. En ik ben halverwege! Het is best een hoop werk, maar als ik nu de camper binnen kom krijg ik steeds meer een vrolijk vakantie gevoel!

Nu rest er nog om het laatste deel van de kussens van een hoes te voorzien,
en nieuwe gordijnen maken. Want de oude zijn écht niet mooi!

Wordt opnieuw vervolgd!

2 opmerkingen:

  1. Gezellig zo, ik ben benieuwd hoe het eindreseltaat eruit komt te zien, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Iris, het ziet er idd een stuk beter uit!
    Ben erg benieuwd hoe het er nu uitziet, is er al wat veranderd?
    Ik ben volger geworden van je leuke blog.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen